luni, 30 septembrie 2013

Interventie rinoplastie

Buna ziua. In urma cu 2 sapt. am suferit o operatie de deviatie de sept+rinoplastie la spitalul judetean Pitesti. Problema este ca nu sunt multumit de rezultate si ma gandesc serios sa o refac. In urma acestei interventii destul de neplacute increderea mea a scazut suficient de mult cat sa ma gandesc foarte serios la selectia unui personal calificat, care discuta inainte cu pacientul toate detaliile operatiei si evident al rezultatului final. Aici in Pitesti m-am lovit de un sistem de stat foarte neprofesionist, care nu comunica cu pacientii, fac ce ii taie capul si rezultatele sunt dezamagitoare. Astfel, in conditiile in care sunt angajat si tocmai am beneficiat de concediu medical, in perioada imediat urmatoare nu voi putea sa incep o alta interventie. Intrebarea mea este daca ma pot baza pe dv. in realizarea unei interventii secundare si cat timp ar trebui sa treaca de la prima interventie. Va multumesc!
Dl. Cristi

Un comentariu:

  1. Buna ziua, va rugam sa ne lasati un numar de telefon unde va putem contacta si discuta toate aspectele legate de interventia de rinoplastie.Multumim.

    RăspundețiȘtergere