marți, 18 martie 2014

Testimonial despre operatie de rinoplastie

Buna, ma numesc Marilena si m-am operat de curand la clinica Estet Laser.Aveam cocoasa si  un nas disproprotionat ,dar si deviatie de sept cu probleme mai ales in sezonul rece. 
Operatia de rinoplastie a decurs foarte bine, nu am avut dureri doar vanatai sub ochi si cateva vase de singe sparte la coltul ochiului. S-au dus toate cam in 3 saptamani. Sunt foarte multumita de forma, mi-a schimbat toata fata, a devenit parca mai luminoasa si mai ales respir bine, chiar si cand dorm. 
Aceasta  operatie de rinoplastie a fost cu anestezie totala si am fost spitalizata o singura noapte.
A doua zi, pansamentul a fost scos.Peste vreo 5 zile am fost sa-mi dea jos tot pansamentul de pe nas.La inceput narile au fost putin umflate, dar dupa cateva saptamani arata mult mai bine . Deci numai avantaje. 
Ca o concluzie, va recomand cu incredere serviciile clinicii Estet Laser si pe domnul doctor Baker Abu Baker.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu